Thursday, September 24, 2015

J A U H

Bismillah~

Mungkin aku patut lari sekejap dari semua ni dan tinggalkan segala-galanya pergi ke satu tempat yg ada pantai dan aku seorang!

lepas seminggu abi pergi buat selamanya..

Mungkin ada yg kata

"kau kuat na"

"Tabahnya kau na"

Ada yg pegang hati-hati kita.
Apa yg dirasa mudah-mudahan DIA pelihara.

sebab aku rasa aku semakin jauh dari kefahaman yg aku bina,
semakin banyak beretorik dalam kata,
semakin penat dilihat dalam kerja.

jujurnya aku perlu kejujuran dalam kefahaman ini.
bukan sana sini menghentam tanpa rasa.
birokrasi entah apa.

Manis suka dalam meminta pada hujung sejadah,
itu yg aku cari.


kita ini bukan robot acuan siapa.

yg rasa jauh kini,
husna

2 comments:

  1. semoga Allah kuatkan husna dan diberi kefahaman . inshaAllah. (=

    laut mmg best. hihu

    ReplyDelete
  2. may u find what u are searching for, inshaAllah

    ReplyDelete

Hello 2024 (:

 Bila pandang belakang,  laaa jauh dah berjalan.